autum.



Vad hände? Hur snabbt gick in sommaren igentligen? Och vilken kass sommar vi har haft. Är det slut på varma sommrar i sverige?
Då var det höst igen nu då alltså. Men jag gillar hösten på nå vis. Älskar alla dom vackra färgerna på träden. Ja det är fint. Jag tycker även om att det blir kallare och kallare, för då får jag snart använda min nya fina plommonlila jacka från monki som har en stor och härlig luva. Jag kan la använda den nu med om jag nu skulle viija det men det är lite för varmt för det fortfarande så jag få allt vänta.  Många klagar på att dom blir så höstdeppiga, men inte jag inte, jag blir höstlycklig istället. //Johanna


Kommentarer
Postat av: tres

haha vadfan:D lova att du stannar här med mig nu då;) de e mycket roligare här, faktiskt! ååå jag håller med dig, jag bli happy när det blir kallare! minns när vi längtade så otroligt mycket till vintern för nästan exakt två år sen^^ haha.. ja here we are ögain!

2008-09-01 @ 17:59:00
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0