Skolfoto.



A men ge mig den här kroppen tack! Nej men seriöst hon ser faktiskt jäkligt bra ut. Docksöta Gemma.

Imon är det skolfoto som gäller, åhh vad jag hatar skolfoto. Vet ju inte vad jag skall ha på mig. Jag blir så trött! skall jag ha håret utsläppt, uppsatt, fläta? Jag vet ju ingenting! Skall jag ha klänning, kjol, eller jeans? Okey man skall igentligen inte bry sig, det är ju bara ett skolfoto. Men detta är mitt allra sista, mitt allra sista skolfoto så jag vill gärna se någorlunda okey ut iallfall. Dom förra har ju varit katastrof, men lite kul att titta på ändå haha. //Johanna

Kommentarer
Postat av: MY

Men uh johanna fan skärp dig, hon ser ut som ett skelett

2008-09-22 @ 16:09:52
Postat av: tres

mä johanna, kom aon! bloggilera lite nu va va:) men du är i sthlm nu va?:D eller va de nästa helg igen? Puss!

2008-09-26 @ 19:24:47
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: tres

ps. det blir som en liten outside-community på bloggen;)

2008-09-26 @ 19:25:27
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0