Jobb och ilska!

Ja jag vet jag e sämst på att uppdatera min kära blogg, men jag lovar att bli bättre på det! så vad har hänt nu då? Jo just det, jag fick ett till jobb på bussen påväg till skolan häromdagen, skall dit och skriva på anställningsbevis imon. Härligt med två jobb, nu kan jag tjäna en himlans massa extra pengar att shoppa för. Jag är så glad. skall jobba på ett vandrarhem, och det är ett ganska slappt och härligt jobb, inte så jätte mycket att göra och så. Lovely!


Torrekulla vandrarhem.

Men nu till en helt annan grejj! alltså jag blir så förbannad! borde det inte vara så att kunden har rätt? det sägs ju iallfall att kunden har alltid rätt, och borde inte det gälla överallt? Tydlien inte! Jag och mina vänner skall bo på fridhemsplans vandrarhem i sthlm om två veckor, och när vi bokade för en vecka sedan så sa vi att vi ville ha ett trebäddsrum och tjejen vi pratade med sa aa men det fixar jag så det skulle bli 900 kr per person vilket vi tyckte var konstigt. men vi sket i det då. idag gick jag in o kollade på hemsida och där står det att ett trebäddsrum kostar 675 kr per person, och då säger dom när vi ringer idag och skall klaga att hon bokade in oss i ett fyrbäddsrum!!!!! Så nu får vi bettala 675 kr för en person extra som inte ens existerar bara för att hon har klantat sig, och alla andra rum är upptagna just den helgen! jag blir så arg! Dom kunde inte ens kompensera med gratis lakan och handdukar. Förlåt mig men det här suger! //Johanna

Kommentarer
Postat av: tres

men va skjutton:O Vart är det du fått ett till jobb nånstans?:D

2008-09-20 @ 22:56:17
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0